[ad_1]
TikTok har lanserat en ny utbildningsnav för byråer och små och medelstora företagtillhandahåller en centraliserad källa till fallstudier, verktyg och guider för att hjälpa företag att få ut det mesta av sina insatser i appen.
Den nya Agency Hub är, som namnet antyder, i första hand riktad till byråpartners, men den inkluderar också en rad översikter av viktiga TikTok-marknadsföringselement, inklusive hur dess annonsinriktningssystem fungerar, såväl som dess annonspolicydokument, förklarande information om shoppingannonser, varumärkessäkerhet , och mer.
Det finns också länkar till alla TikToks olika varumärkesverktyg, som dess Creative Center, som inkluderar insikter i realtidstrender och dess ljudresurser, med royaltyfritt ljud som du kan använda i dina kampanjer.
Det finns också planeringsguider, samt länkar till relevanta partners för att hjälpa dig med din annonsstrategi.
Det är en praktisk resurs som kan vara värd att bokmärka, för att säkerställa att du hittar den senaste informationen och uppdateringarna från TikTok inom alla dessa nyckelområden.
Innan du planerar din nästa TikTok-kampanj kan det vara värt en titt.
Du kan kolla in TikToks nya Agency Hub-minisajt här.
[ad_2]
Source link