[ad_1]
BrandStak – en ny, lättimplementerad och kostnadseffektiv AI/ML-baserad dataunifierings-, analys- och teknisk integrationsplattform, designad för utökade beslutsfattande inom konsument- och detaljhandelssektorn – är glada över att kunna presentera två nya strategiska partnerskap.
BrandStak har inkuberats av Emerisque Group, en specialist global investerare i medelstora konsument- och detaljhandelsvarumärken.
ShopTalk UK 2022, ett evenemang som förenar det europeiska konsument- och detaljhandelns ekosystem på de högsta nivåerna, markerar början på strategiska partnerskap mellan BrandStak och commercetools såväl som Fluent Commerce.
Commercetools Dirk Weckerlei, VP för Global Partnerships på commercetools sa:
”BrandStak kommer att tillåta oss att minska våra kostnader, risker och tid till marknad när det gäller implementeringar, vilket ger djupa insikter om hur vi skapar värde för våra kunder.”
James Waterhouse, CTO på BrandStak, tillade:
”Vår Meta-Event realtidsanalysplattform kommer att tillhandahålla triggers till handelsverktyg, som kommer att optimera handelsrutter och resor i flera lägen för att förbättra kundnöjdheten och omvandlingarna.”
Fluent Commerce, Jamie Cairns CSO sa:
”Brandstak kommer att ge ett betydande bidrag till både konvertering och projektleverans för våra kunder. Den förenklade integrationen och hastigheten till marknaden som Brandstak erbjuder över en traditionell implementeringsmetod kommer att tillåta kunder att inse fördelarna och avkastningen på investeringen mycket snabbare än tidigare.”
Ajay Khaitan, grundare av BrandStak och en serieinvesterare i konsument- och detaljhandelsvarumärken och ”data-tech”, sa:
”Genom att tillhandahålla beslutsinsikter om nyckeltillgångarna i en detaljhandelsverksamhet (produkter, kunder, distributionskanaler och miljön), visar BrandStak värdet av fluentcommerces OMS, och identifierar ständigt nya möjligheter att utnyttja dess kraft inom en kunds affärsekosystem.”
-slutar-
Fluent Commerce är ett globalt mjukvaruföretag fokuserat på distribuerad orderhantering för handel. Både B2C- och B2B-organisationer förlitar sig på sin molnbaserade, mycket flexibla och fullt skalbara distribuerade orderhanteringsplattform för att omvandla komplexiteten i uppfyllelsen till en konkurrensfördel. Fluent Order Management ger korrekt och nära realtid lagertillgänglighet på flera platser, orderorkestrering, uppfyllnadsoptimering för uppfyllelse av platshantering, plockning och packning i butik, kundservice och rapportering. Detta gör det möjligt för återförsäljare, varumärken och B2B-organisationer att utföra beställningar lönsamt samtidigt som de levererar bästa möjliga kundupplevelse.
Fluent Commerce arbetar med organisationer som JD Sports, L’Oréal, Ted Baker, Santoni, LVMH och Dulux. För mer information besök https://fluentcommerce.com.
[ad_2]
Source link